Payroll Consultant

Wij zijn PZ, een Belgisch bedrijf actief in HR Consultancy  met heel wat bekende bedrijven en sterke merken als klanten. Voor hen verzorgen we alle HR zaken – van recruitment tot payroll en alles daar tussenin. Je neemt de rol op van payroll officer of payroll coördinator waarbij je de loonadministratie van A tot Z verzorgt bij onze klanten. Samen met de medewerkers op de HR afdeling van onze klant natuurlijk, met wie je één team vormt. Door het PZ Grow traject krijg je de kans om op termijn ook te groeien in andere HR domeinen zoals recruitment, compensation & benefits of talent development.

YOUR JOB

Payroll, dat is jouw ding. Daar zijn onze klanten dolgelukkig om. Jij rolt binnen op de payroll-afdeling en brengt de loon- en personeelsadministratie perfect in orde. Dankzij jou worden alle salarissen, premies, vakantie- en ziektedagen correct geregistreerd, berekend en uitbetaald. Hebben de werknemers een vraag over hun ouderschapsverlof of hun laatste loonbrief? Dan sta jij paraat om dit alles voor hen te verduidelijken.

Naast deze operationele steun, analyseer en optimaliseer je de HR payroll processen van onze klant. Op die manier adviseer je het payroll-departement ook in hun manier van werken en toekomstvisie. Jouw stem weegt dus door bij de groei van de hele afdeling. Zo voltooi je het ene succesvolle project na het andere, telkens in een nieuwe omgeving.

YOUR SKILLS

Jij hebt een hart voor HR administratie, dat merkt iedereen aan de nauwkeurigheid die je elke dag hanteert. Jouw passie voor het vak ontdekte je tijdens je Bachelor of Master in Sociaal Werk, Handelswetenschappen, Psychologie, TEW of een andere HR gerelateerde richting. Je hebt minimum 2 jaar aan relevante ervaring opgedaan binnen payroll. Hier heb je de basics van bepaalde payroll software pakketten onder de knie gekregen. Verder kun je je goed uitdrukken in het Nederlands. Daarnaast is kennis Frans en/of Engels een mooi pluspunt.

OUR OFFER

•  Contract van onbepaalde duur
•  Boeiende projecten die een gemiddelde duurtijd hebben van 6 tot 10 maanden, daarna staat er een volgend project voor je klaar
•  Veel variatie, veel leermomenten en vooral veel nieuwe uitdagingen
•  Opleidingen en een persoonlijk PZ Grow traject
•  Veel fun en events met PZ-collega’s
•  Focus op work-life balance
•  Een aantrekkelijk loon, samen met een bedrijfswagen en een uitgebreid pakket aan extra-legale voordelen

Sounds like a plan?

Who to contact

APPLICATION PROCESS

SCREENING BY TELEPHONE

As soon as we receive your CV – via LinkedIn, at a job fair or via our site – we’ll get started with your application. We’ll give you a call and get to know each other during a brief but to-the-point conversation of about a half an hour. Are we on the same wavelength? Then we can arrange a date and time for you to come in to meet us face-to-face.

COME MEET US

During our first meeting, you’ll get to know a little more about our way of working. And we’d like to hear what you have to say, too. Not to talk about the weather, we’ve probably already done that to break the ice. But rather to hear about your competencies, language skills, motivation, salary and availability. You can go over your technical skills with the loyalty manager. And then you’ll have the chance to let everything sink in a little.

CONTRACT NEGOTIATION

Are we all in agreement that we’ve found a match? Then we’ll call you with the good news. Any further questions? This is the time to ask them. Because shortly, we’ll be expecting you to come in to discuss your contract. And before you know it, you’ll be assigned to one of our clients for your first challenge. Good luck!

Meet our people

Curious what it’s like to work at PZ?
Take a look at the video’s of our colleagues. (Only available in Dutch)

Apply

Excited to work as a PZ professional?
Tell us why you can’t be missing in our team.

  • Accepted file types: doc, docx, pdf, Max. file size: 5 MB.