Recruiter

Wij zijn PZ, een Belgisch bedrijf actief in HR Consultancy, met heel wat bekende bedrijven en sterke merken als klanten. Voor hen verzorgen we alle HR zaken – van recruitment tot payroll en alles daar tussenin. Je neemt de rol op van recruitment officer waarbij je de werving en selectie verzorgt bij onze klanten. Samen met de medewerkers op de HR afdeling van onze klant natuurlijk, met wie je één team vormt. Door het PZ career coaching traject krijg je de kans om op termijn ook te groeien in andere HR domeinen zoals payroll, compensation & benefits of talent development.

YOUR JOB

Je gaat aan de slag als recruiter op project bij multinationals om hen onsite te ondersteunen in het rekruteringsproces. Je speurt verschillende rekruteringskanalen af op zoek naar de juiste match en staat in voor telefonische screenings en diepte-interviews. De connectie die je opbouwt met jouw kandidatenpool zorgt ervoor dat je hen kan overtuigen om de samenwerking aan te gaan. In nauw overleg met de Hiring Manager selecteer je de meest geschikte kandidaat.

YOUR SKILLS

Jij hebt een hart voor human resources, dat merkt iedereen aan de gedrevenheid en het enthousiasme die jij elke dag meebrengt naar de werkvloer. Die passie voor je vak ontdekte je tijdens je Bachelor of Master in Sociaal Werk, Handelswetenschappen, TEW, Psychologie of andere HR gerelateerde richting. Bij voorkeur heb je reeds een eerste relevante ervaring opgedaan. Verder kun je je vlot uitdrukken in het Nederlands, kennis Frans en Engels is een pluspunt.

OUR OFFER

•  Contract van onbepaalde duur
•  Boeiende projecten die een gemiddelde duurtijd hebben van 6 tot 10 maanden, daarna staat er een volgend project voor je klaar
•  Veel variatie, veel leermomenten en vooral veel nieuwe uitdagingen
•  Opleidingen en een persoonlijk PZ Grow traject
•  Veel fun en events met PZ-collega’s
•  Focus op work-life balance
•  Een aantrekkelijk loon, samen met een bedrijfswagen en een uitgebreid pakket aan extra-legale voordelen

Sounds like a plan?

Envie de nous contacter?

Processus de candidature

Screening téléphonique

Dès que nous recevons votre CV – via LinkedIn, lors d’une bourse à l’emploi ou via notre site Web –, nous nous occupons de votre candidature. Ensuite, nous vous téléphonons pour faire connaissance dans le cadre d’un entretien bref mais très ciblé d’une demi-heure environ. Si nous constatons que nous sommes sur la même longueur d’onde, nous convenons d’une date et d’une heure pour un rendez-vous face-to-face.

Rencontrez-
nous

Lors de cette première rencontre, nous vous expliquons plus en détail comment nous travaillons et vous donnons ensuite la parole. Pas pour parler de la pluie et du beau temps, nous l’avons déjà fait pour détendre l’atmosphère, mais plutôt pour parler de vos compétences, vos connaissances linguistiques, votre motivation, vos prétentions salariales et votre disponibilité. Vos compétences techniques seront évaluées par notre loyalty manager. Ensuite, nous prenons le temps de tout assimiler.

négociation du contrat

Nous sommes tous convaincus ? Nous reprenons contact par téléphone pour vous annoncer la bonne nouvelle. Vous avez encore des questions ? Si oui, c’est le moment de les poser. Car ensuite, vous serez attendu pour discuter de votre contrat. Et très vite, vous vous retrouverez chez un de nos clients pour y relever votre premier défi. Bonne chance !

Meet our people

Vous voulez en savoir davantage ? Regardez les vidéos de nos collègues Diewertje et Stéphanie.

Postuler

Envie de travailler comme professionnel chez PZ ?
Indiquez-nous votre plus-value pour notre équipe.

  • Types de fichiers acceptés : doc, docx, pdf, Taille max. des fichiers : 5 MB.