Loyalty
Consultant

Your Job

Voor ons hoofdkantoor te Niel zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven Loyalty Consultant voor de regio Brussel.

Als Loyalty Consultant ben je de vertrouwenspersoon voor zowel de klant als de Professional. Je zorgt voor een uitstekende match tussen de behoeften van de klant en de verwachtingen van de Professional en voor een kwalitatieve samenwerking tussen alle partijen. Tijdens de duur van een project volg je de Professional nauw op. Ook het uitbouwen en opvolgen van je eigen klantenportefeuille behoort tot jouw takenpakket. Dit zowel door het benaderen van nieuwe potentiële klanten, als door het uitbreiden van de business bij bestaande accounts. Hierdoor ontwikkel je een breed netwerk en bouw je professionele relaties op. Dit alles doe je in nauwe samenwerking met je team en rapporteer je wekelijks aan de Loyalty Manager.

Enerzijds heb je een hart voor HR waardoor je onze Professionals met passie begeleidt in hun carrière, anderzijds ben je een commercieel talent dat graag een uitstekende klantenservice biedt. Het is net die mix van vaardigheden en competenties die ervoor zorgt dat jij je volledig kan uitleven in deze job.

Your Skills

Jouw sterke affiniteit met HR, persoonlijke aanpak en uitstekende communicatieve vaardigheden zijn jouw belangrijkste troeven. Je beschikt over sterke coachingskills en je hebt commerciële flair. Daarnaast heb je een goede talenkennis Frans en Engels. Verder heb je een Bachelor of Master diploma, een eerste ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt.

Our Offer

Je komt terecht in een dynamische, leerrijke en teamgeoriënteerde werkomgeving met een informeel karakter. Dit zorgt voor een uitdagende carrière met veel contacten en de nodige variatie.

Als Loyalty Consultant krijg je de kans om jezelf verder te ontplooien en je talenten te ontwikkelen in een sterk groeiend Belgisch bedrijf.
Wij bieden een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen en een bedrijfswagen. Naast een gezonde work-life balance hechten wij veel waarde aan integriteit, betrokkenheid, verantwoordelijkheidszin en FUN !

Sounds like a plan?

 

loyalty-consultant

Wie kan ik contacteren?

Sollicitatie­proces

Telefonische screening

Zodra wij je cv ontvangen – via LinkedIn, op een jobbeurs of via onze site – gaan we met jouw kandidatuur aan de slag. Dan bellen wij je op en leren we elkaar kennen tijdens een kort maar krachtig gesprek van een half uurtje. Zitten we op dezelfde golflengte? Dan spreken we een datum en uur af waarop jij eens langskomt om face-to-face kennis te maken.

Ontmoet ons

Tijdens die eerste ontmoeting leer je onze manier van werken iets beter kennen. En dan krijg jij het woord. Niet om over het weer te vertellen, dat deden we al om het ijs te breken. Eerder om het eens over je competenties, talenkennis, motivatie, salaris en beschikbaarheid te hebben. Je technische skills mag je dan weer met de loyalty manager overlopen. Om daarna alles even te laten bezinken.

Contract bespreking

Zijn we allemaal overtuigd van een match? Dan bellen we je op met goed nieuws. Nog vragen? Dan is dit het moment om die te stellen. Want hierna word je bij ons verwacht om je contract te bespreken. En zit jij straks bij een van onze klanten voor je eerste uitdaging. Succes!

Meet our people

Benieuwd hoe het is om bij PZ te werken?
Bekijk de video’s van onze collega’s Diewertje & Stéphanie.

Solliciteer

Zin om te werken als PZ professional? Vertel ons hieronder waarom jij niet mag ontbreken in ons team.

  • Toegestane bestandstypen: doc, docx, pdf.